Rekrutacja

Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń

Warszawa
umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt b2b
4 200 - 4 500 zł
Modlińska 180, Białołęka, Warszawa
Umowa o pracę
Pełny etat
Praca stacjonarna
Rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
  • monitoring wpłat,
  • wprowadzanie danych do wewnętrznych systemów rozliczeniowych,
  • pomoc w wystawianiu faktur, przetwarzaniu faktur kosztowych i wystawianiu refaktur,
  • weryfikacja przelewów pod kątem ich poprawności,
  • wsparcie w procesie weryfikacji kalkulacji naliczeń prowizyjnych,
  • prowadzenie rozliczeń mediów,
  • utrzymywanie kontaktów mailowych i telefonicznych z zarządcami nieruchomości oraz Klientami firmy,
  • pomoc w przygotowywaniu wewnętrznych i zewnętrznych raportów finansowych,
  • wysyłka raportów do właścicieli nieruchomości,
  • rozliczanie kaucji,
  • inne czynności zlecone przez Pracodawcę.
Nasze wymagania
  • monitoring wpłat,
  • wprowadzanie danych do wewnętrznych systemów rozliczeniowych,
  • pomoc w wystawianiu faktur, przetwarzaniu faktur kosztowych i wystawianiu refaktur,
  • weryfikacja przelewów pod kątem ich poprawności,
  • wsparcie w procesie weryfikacji kalkulacji naliczeń prowizyjnych,
  • prowadzenie rozliczeń mediów,
  • utrzymywanie kontaktów mailowych i telefonicznych z zarządcami nieruchomości oraz Klientami firmy,
  • pomoc w przygotowywaniu wewnętrznych i zewnętrznych raportów finansowych,
  • wysyłka raportów do właścicieli nieruchomości,
  • rozliczanie kaucji,
  • inne czynności zlecone przez Pracodawcę.
To oferujemy
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego zarówno w ramach roli eksperckiej jak i roli liderskiej (docelowo związanej z objęciem i kierowaniem zespołem księgowości); uczestnictwo w kursach, szkoleniach oraz innych aktywnościach rozwijających wiedzę i kompetencje
  • życzliwe i wspierające środowisko pracy w organizacji, gdzie głównymi wartościami są profesjonalizm, rozwój oraz uczciwość/etyka prowadzonych działań
  • po okresie próbnym - hybrydowy model pracy łączący pracę biurową (4 dni) z pracą zdalną (HO: 1 dzień)
Wyślij CV
O nas
HOMtu® - logov2

HOMtu® to jedna z pierwszych w Polsce agencji wyspecjalizowanych w kompleksowym doradztwie w zakresie zarządzania najmem. Naszym celem jest maksymalizacja dochodów wynajmujących przy minimalizacji ryzyk związanych z całym procesem najmu.

W przeciągu 10 lat działalności podpisaliśmy setki umów z Klientami obsługując tysiące najemców. Naszymi wartościami są: transparentność działań, etyka i koncentracja na zadowoleniu naszych Klientów.

W związku z dynamicznym przyrostem kolejnych lokali pod naszym zarządem, poszukujemy ambitnej, logicznie myślącej i otwartej na naukę osoby, która wesprze nas w zadaniach rozliczeniowo-finansowych.

Wyślij swoje CV

    Szybkie przejście do najważniejszych usług:

    Firma HOMtu® jako jeden z nielicznych podmiotów na polskim rynku zajmuje się zarządzaniem najmem mieszkań i lokali usługowych na zlecenie, a także sprzedażą nieruchomości. Stworzyliśmy rozbudowaną sieć partnerską o jasnych zasadach współpracy. Nasza marka cieszy się dużym uznaniem klientów, a liczne sukcesy branżowe potwierdzają nasze kompetencje i doświadczenie. Zapraszamy do kontaktu!
    Polityka prywatności i plików cookies
    NAWIGACJA STRONY
    KONTAKT Z NAMI
    Kontakt
    Wyślij zapytanie poprzez formularz kontaktowy, zadzwoń lub umów spotkanie z ekspertami HOMtu®.
    Wszystkie prawa zastrzeżone 2022.
    PROJEKT: